Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi

Satınalma ve Tedarikçi Yönetimi
Tedarik Zinciri Yönetimi, işletmelerin sağlayıcısı olduğu mal ve hizmetlerin müşterilerine ulaştırılmasındaki süreçlerin planlaması ve yönetimidir. Günümüzün yükselen rekabet koşullarına ayak uydurabilmek için doğru zamanda doğru kararı verebilmek gerekir. Ve tek amaç, müşterilerinize doğru ürünün, doğru zamanda, doğru yerde, doğru fiyata tüm tedarik zinciri için mümkün olan en düşük maliyetle ulaşmasını sağlayabilmek, rakiplerinizin önüne geçmek için anahtar rol oynamaktadır. İyi bir Saha Satış Yönetimi yazılımı sayesinde; stok maliyetinizi düşürebilir, teslimat performansınızı arttırabilir, tedarik çevrim süresini kısaltabilir, verimliliğinizi ve kapasitenizi ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Sonuç olarak, pazarda oluşan değişimleri daha kısa zamanda fark eder ve gereken düzenlemeleri yapabilirsiniz.
  • Kapsamlı Sipariş Yönetimi
  • Sınırsız Satın Alma ve Satış Koşul Kod Tanımlamaları
  • Farklı Kampanya, Promosyon Uygulayabilme
  • Saha Elemanını Yönlendiren Akıllı Kampanya Motorları
  • Sahada Online Olarak ve bir iki adımda Soğuk/Sıcak Satış Yapabilme
  • Siparişlerin Stoklarda Rezerv Olarak Ayırabilme
  • Satış Anında Fatura Kesebilme
  • Stok Maliyetlerinde Azalma
  • Doğru ve Hızlı Tahsilat (nakit, çek, senet) Yapabilme
  • Bulunurluk Analizi ve Saha Kontrol Raporlarını Alabilme
  • Müşteri  Ziyaretlerini Önceden Düzenleyebilme
  • Yeni Müşteri Kayıtlarını Anında Yapabilme
  • Stok Optimizasyonunu Sağlayabilme
  • Detaylı Depo ve Sevkiyat İşlemleri  Yapabilme
  • Depoda Planlı Mal Toplama Yapabilme
  • Depoda Raf-Göz-Hücre Yerleştirme
  • Karma Koli Desteği
  • Tek Noktadan Tüm Yapıyı ve Verileri Kontrol  Edebilme
  • Araç bazında detaylı günlük faaliyet raporu alabilme
  • Anlık Stok Bilgisi ve Hesap Ekstresi Görme
  • Araç stoklarını takip edebilme
  • Müşteriye Ayrılan Zamanda Artış
  • Satış Temsilcisi Kontrolü, Hatasız, Hızlı İşlemler
  • Hızlı Satış / Faturalama / Ziyaret Frekansında Artış
  • Gün Sonu / Gün Başı İşlemlerinde Hızlanma
  • Üretim / Tedarik Maliyetlerinde Azalma
  • Operasyon ve Organizasyon Maliyetlerinde Azalma
  • Müşteride Güven Artışı: Tüm Rakamların Bilgisayarla Hesaplanması
  • Müşteriye Zamanında Ulaşma / Yakınlık / Müşteri Sadakati
  • Kampanya Promosyon Uygulamalarında Etkinlik
  • Rakip Analizleri / Benchmarking Olanakları
  • Hızlı Reaksiyon Verme Yeteneği ve Esneklik
  • Güçlü Raporlama ve Analiz Altyapısı
12 Mart 2018
265 kez görüntülendi