Asma A.Ş. – Yönetim Danışmanlığı Hizmeti

Yönetim Akademisi Danışmanlık hizmetleri kapsamında, Asma A.Ş. ‘nin Yönetim Danışmanlığı konusunda yaptığı anlaşma ile geçtiğimiz Cumartesi günü (14.01.2017) Yönetim Danışmanı Ekibimiz’den Genel Müdürümüz Hüseyin Demirgıran ve Ekip üyesi arkadaşlarımız Gülden Kutluata, Beytullah Daştan, Ali Bayram’ın katılımlarıyla ilk eğitimlerini gerçekleştirdiler, eğitimde Kalite Sistemlerinin işletmelerdeki yeri ve önemi konusu ile ilgili detaylı bilgiler Hüseyin Bey tarafından işletme çalışanlarına aktarıldı.

 


Eğitim ve Danışmanlık Hizmetlerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
hd@yonetimakademi.com
www.yonetimakademisi.com.tr
0224 249 14 94

Hüseyin Demirgıran

30Hüseyin DEMİRGIRAN
Yönetim Danışmanı-Eğitimci-Yaşam Koçu

1976  yılı Sivas doğumludur.1993 yılı Sivas Teknik lise Makine  bölümünü bitirdi.

1997 yılında Gazi Üniversitersi, Teknik Eğitim Fakültesi Makine Öğretmenliği bölümünü bitirdi.

1997-1999 Yılları arasında TÜRK TARKTÖR FAB.A.Ş de  Üretim Müh. Bölümümde CNC Programlama ve Metod müh. üzerine çalıştı.

1999 yılında MEB de Teknik Öğretmen olarak çalışmaya başladı. Teknik öğretmenliğin yanısıra 2000-2001 yılları arasında  Ayaz Otomat Firmasında  CNC Programlama Seri imalat danışmanlık yaptı.

2000-2005 yılları arasında Senkron makina Firmasında Seri imalat ve kalite yönetim sistemi konularında danışmanlık yaptı.

2004- 2006 yıllarında ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ  Teknik Bilimler Meslek Yüksek okulu Makine bölümünde öğretim görevlisi olarak çalıştı.

2005 yılında Kalite Yönetim sistemleri baş denetçisi oldu. 2005 yılından günümüze TÜV ,SİSTEMER, UKS, NAVİGA,TQS, TCS  Firmaları adına denetimlerini yaptı.

2005 -2010 yılları arsında KAGRUP KALGEM Yönetim danışmanlık firmasıyla birlikte değişik projelerde KURUMSALLAŞMA danışmanı olarak görev yaptı.

2010 yılında Anadolu Üniversitesi SOSYOLOJİ Bölümüne kayıt yaptırdı.

2010 yılında İŞ YERİ HEKİMLİĞİ VE İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI eğitimcisi oldu. Değişik eğitim kurumlarında risk değerlendirmesi üzerine eğitimler verdi

2011 yılında C sınıfı  İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI oldu.

2012 yılında YAŞAM KOÇLUĞU eğitimi aldı.

2012 Yılında YÖNETİM AKADEMİSİ LTD.ŞTİ Bursa Hizmet Birimi  Kurucu Ortağı oldu.

2013 Yılında Yönetim Akademisi Manisa- İzmir Hizmet Birimi  Kurucu Ortağı oldu.

2013 yılında Gazi Üniveristesinde Yüksek Lisans Eğitimine başladı.

2013 yılında KOSGEB Girişimcilik Eğitmeni yetkisini aldı.

2013 yılında A sınıfı İş güvenliği Uzmanı oldu.

2013 yılında Yönetim Akademisi Çanakkale Hizmet Birimi  Kurucu Ortağı oldu.

2014 yılında Gazi Üniveristesinde Yüksek Lisans Eğitimini tamamladı.

 

Uzmanlık Alanları;

Stratejik planlama

Yönetim Danışmanlığı

İş güvenliği uzmanlığı Eğitimleri

İş yeri Hekimliği Eğitimleri

İş güvenliği Uzmanlığı

Yaşam Koçluğu

Yönetim Danışmanlığı

Firmanızın Kurumsallaşması, gelişerek büyümesi, hataların azalması, müşteri memnuniyetini artırması, yasal şatları yerine getirmesi ve sürekli gelişmesi için aşağıda özet halinde sunduğumuz faaliyetleri kurumunuza sunarak rekabette ön plana çıkmanızı sağlayabiliriz.

PROJE ÖZETİ

  • Proje ekibinin belirlenmesi ve bu ekibe yapılacak çalışmalar hakkında eğitim verilmesi
  • Kurumun mevcut durumunun analizi (İç denetimlerin yapılması)
  • SWOT analizinin yapılması( Güçlü yönler, Zayıf yönler, Fırsatlar, Tehditler)
  • İç denetim ve SWOT analizi sonuçlarına göre yapılacak iyileştirme faaliyetlerinin planlanması
  • Kurumun Misyon, Vizyon ve Değerlerinin proje ekibi tarafından oluşturulması ve taahhütlerinin alınması
  • Kurum Politikalarının ve hedeflerinin belirlenmesi
  • Organizasyonel yapının , görev, sorumluluk, yetki ve vekâletlerin belirlenmesini sağlamak, ilgili kişilere tebliğ etmek ve görev tanımından kaynaklanan raporlama sistematiğini belirlemek
  • Hizmet sürecinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve hizmet sürecinin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak,
  • Hizmet Çalışanlarına ,Kalite, iş ve görev bilinci, iletişim konularında eğitim verilmesi
  • Hizmet süreçlerinin etkin şekilde denetimlerinin yapılması ve veri analizi raporlama sistematiğinin oluşturulması
  • DEPO sürecinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve depo sürecinin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak,
  • 5S(Tertip, düzen, temizlik, Standartlaştırma) Çalışmaları,
  • Depo Çalışanlarına 5S ve DEPO Yönetimi konularında eğitim verilmesi
  • SATINALMA ve SATIŞ süreçlerinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve satın alma ve satış sürecinin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak, birim veri analizi ve raporlama sistematiğini oluşturmak
  • Satın alma ve Satış Çalışanlarına tedarikçi yönetimi ve satış konularında eğitim verilmesi
  • İç denetçi adaylarının belirlenmesi ve iç denetçi eğitimlerinin verilmesi

İNSAN KAYNAKLARI

  • İnsan Kaynakları Sürecinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve sürecin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak, birim veri analizi ve raporlama sistematiğini oluşturma
  • Firmanın yasal olarak alması gereken eğitimleri planlamak ve organizasyonunu yaparak firma yetkilisine onaylatmak,
  • Çalışanlarına çalışan motivasyonu, öneri sistemi, performans yönetimi konularında eğitim verilmesi

MALİ İŞLER

  • Mali İşler sürecinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve sürecin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak, birim veri analizi ve raporlama sistematiğini oluşturmak
  • Süreç verilerinin ve performanslarının analiz edilmesi ve değerlendirilmesi
  • İç denetimlerin yapılması
  • İç Denetimleri sonuçlarını üst yönetime raporlamak,

SATINALMA

  • Satınalma sürecinin oluşturulması ,Süreç hedeflerinin belirlenmesi ve satın alma sürecinin ölçülebilir hedeflerle yönetilmesini sağlamak, birim veri analizi ve raporlama sistematiğini oluşturmak
  • Satın alma çalışanlarına tedarikçi yönetimi ve satış konularında eğitim verilmesi
  • Kurum çalışanlarına çalışma bilinci, iletişim ve Motivasyon Eğitimi verilmesi
  • Yönetim gözden geçirme toplantısının yapılması
  • Kurum orta ve üst düzey yöneticilerine Yönetim becerileri eğitimi vermek
  • Uygunsuzluklar, düzeltici faaliyetlerin belirlenmesi
  • Müşteri memnuniyetlerini artırıcı çalışmalarda bulunmak,
  • Süreç iyileştirme faaliyetlerinin yapılması
  • Ekip çalışması ve zaman yönetimi eğitimi vermek
  • Süreç verilerinin ve performanslarının analiz edilmesi ve değerlendirilmesi
  • Süreç iyileştirme faaliyetlerinin yapılması
  • Müşteri , çalışan memnuniyetlerini artırıcı çalışmalarda bulunmak,
  • Uygunsuzluklar, düzeltici faaliyetlerin etkin şekilde yönetilmesi
  • Süreç verilerinin ve performanslarının analiz edilmesi ve değerlendirilmesi
  • Süreçlerin etkin şekilde yönetilmesini ve raporlanmasını sağlamak,
  • Yıllık iyileşme raporu sunmak,
  • Yapılan çalışmaların etkinliklerinin değerlendirilmes
  • Bir sonraki yıl için yapılacak çalışmaların belirlenmesi
  • Teklifin onaylanması durumunda teklif aynı zamanda sözleşme yerine geçer.