Kurumsal Tanı Çalışması / Kurumsal Check-Up

Yönetim Akademisi kurumsal tanı çalışması danışmanlığı sonucunda;
Firmanızın gelişerek büyümesini yavaşlatan, etkin ve verimli gelişimi engelleyen sistemsel, çalışan kaynaklı, yönetim kaynaklı, alt yapı kaynaklı, gelişmeye açık alanlarının belirlenecek, çözüm stratejileri oluşturulacak ve firmanın yasal şartlara uygun hale gelmesi sağlanacaktır.
Aşamalar
– Check-Up evreni ve alanları
– Alanların Önceliklendirilmesi
– Check-Up Planı Hazırlanması
– Planın Onaylanması
– İlgililere Bildirim
– Projenin İlgililere Tanıtımı
– Ön Araştırma (Kaynak Tarama)
– Saha Çalışması (Paydaşlarla Görüşme)
– Boşluk Analizi
Değerlendirme, Öneriler ve Yol Haritası
– Yönetim Süreçleri
– İK Yönetimi
– Hizmet ve Halkla İlişkiler
– Finansal Yönetim
– Sonuçların İzlenmesi, Değerlendirilmesi
– Check-Up Hizmetinin, Yönetim Akademisi’nin ve Ekibinin Değerlendirilmesi
