Üçevler Mh. Ritim Sk. No:9/1-2 Nülüfer / BURSA
+902242491494
hd@yonetimakademisi.com.tr

MEB Onaylı Eğiticinin Eğitimi

  • Nasıl Öğreniyoruz?
  • Başlıca öğrenme kuramları
  • Bilgiyi İşleme Modeli

Grup Çalışması – Uygulama

  • Öğretim İlkeleri
  • Öğretim Stratejileri
  • Öğrenme Hedefleri
  • Grup çalışması – Uygulama
  • Yetişkin Eğitiminin Özellikleri
  • Öğretimde Bireysel Farklılıklar
  • Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
  • Öğrenmede Bireysel Farklılıklar
  • Yetişkin Eğitiminde Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Öğrenme Stilleri
  • Öğrenme Stratejileri
  • Öğrenme Düzeyleri
  • Öğrenme Yolları
  • Bilgiyi İşleme Süreci
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Eğitim İhtiyaç Analizi
  • Eğitim Programının Öğeleri
  • Beklentilere Uygun Eğitim Hazırlamak
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Program ve Tasarım
  • İçerik Seçimi
  • Sürecin Katılımcılara Göre Planlanması
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Eğitim Ortamı
  • Eğitim Yöntemine Göre Oturma Düzeni Oluşturma
  • Bir Eğitim Ünitesinin Planlanması
  • Eğitim İçin Gerekli Ekipmanların Hazırlanması
  • Hazırlık Kontrolleri Listesinin Oluşturulması
  • Eğitim Notlarının Hazırlanması
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Uygulama Zamanlarının Seçilmesi
  • Yaşamla Bağlantıların Sunulması
  • Eğitimde Yeni Yaklaşımlar
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Etkili Sunumun Amacı ve Önemi
  • Eğitimcinin Rolü
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Katılımcı Psikolojisi ve Önemi
  • Katılımcılarla Sözlü ve Sözsüz İletişim
  • Topluluk Önünde Konuşma
  • Katılımı Sağlayan ve İlgiyi Artıran Yöntemler
  • Eğitimde İlgi Yaratma-Buzkırıcılar
  • Yeni Eğitim Anlayışı: Eğlenerek Öğrenmek
  • Eğitimde Oyunların Öğrenmeye Etkisi
  • Grup çalışması – Uygulama
  • Etkili Sunum Aşamaları
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Sunum Öncesi Yapılması Gerekenler
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Sunum Sırasında Yapılması Gerekenler
  • Sunum Sonrasında Yapılması Gerekenler
  • Katılımcı Tepkilerini İzleme
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Sunumlarda Yapılması/Yapılmaması Gerekenler
  • Sunum Konusu ve Ana Başlıkların Görsel-İşitsel Araçlar/Teknoloji ile Desteklenmesi (Power Point)
  • Power Point Slaytların Amaç ve İçerik Doğrultusunda Düzenlenmesi
  • Slaytların Yazılımı
  • Slaytlarda Renk Seçimi ve Hareket Olanakları
  • Ses ya da Müziğin Seçimi
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Eğitimde Geri Bildirimin Önemi
  • Soru Sorma Teknikleri
  • Soruların Yazımında Dikkat Edilecek Hususlar
  • Soru Düzeyleri
  • İyiye ve Kötüye Örnek Soru Örnekleri
  • Yanıtların Alınması
  • Katılımcıların Soruları
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Ölçme ve Değerlendirme İle İlgili Temel Kavramlar
  • Değerlendirme
  • Eğitim-Öğretimde Ölçme ve Değerlendirmenin Yeri
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • İyi Bir Ölçme Aracının Sahip Olması Gereken Nitelikler
  • Grup çalışması – Uygulama
  • Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları
  • Değerlendirme ve Not Verme
  • Değerlendirme ve Not Verme Sürecinde Kullanılan Temel İstatistikler
  • Grup Çalışması – Uygulama
  • Sunum yapma
  • Sunumların değerlendirilmesi